Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Wednesday 22 June 2016

My Dream Car... Maserati..

Setiap org aku rasa mesti ada dream car masing2..

Tak salah kalau kita mengimpikan kereta kesukaan kita...

Impian tak perlu duit pun..

Aku agak kerap gak pergi ke Italy atas urusan kerja...

Kat sana aku selalu ternampak kereta Maserati ni..
Memang class lah siapa yg bawak keta nih..

Salah sorang yg bawak keta ni CEO company yg aku selalu deal kat sana tu..

Dahla dressing dia dgn perangai dah macam mafia, pakai lak keta nih... perrghhh...

Bagi aku mahal mcm mana pun keta tu, aku nak yg ada 4 pintu..

Kalau 2 pintu, payah beb, nak bawak org duduk seat belakang nanti kena lipat seat lah bagai...

Kat Mesia ni ada gak sekali sekala ternampak org bawak keta Maserati ni kat area KL..

InsyaAllah, kalau ada rezeki dapatlah aku pakai keta ni..

Sekarang ni aku nak tido dulu, manalah tau mlm ni mimpi ada org hadiahkan Maserati sebijik kat aku ikat tepi ke... hehehe

2 comments:

  1. kalau ada duit,sume boleh beli kan?best kalau macam tue.petik jari je org kata.cakap je naka apa..pasti boleh dibeli.tue sume KALAU.hehe

    ReplyDelete
  2. Mana la tau satu hari nanti cita-cita ini tercapai..
    Semoga makin murah rezeki..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...