Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Tuesday 24 May 2016

Masalah dengan Allianz Life Insurance - Part 1

aku bengang betul dengan Allianz ni..

beberapa bulan lepas aku sakit dan doktor suruh aku masuk ward...

so, aku pun dengan bangga nye bagilah medical card Allianz untuk diorg semak dan mintak GL..

pukul 2 pagi beb...

dlm pukul 4 am tu Allianz bagitau refuse utk bagi GL...

sebabnya dia kata aku ada tak disclose info pasal aku pernah masuk hospital yg sama tu dulu...

so, kalau aku nak masuk ward jugak kena keluarkan duit sendiri dulu sementara Allianz siasat ataupun dia kata investigate....

mana aku ada duit RM6k??? kalau ada, tak payahlah aku amik medical card bagai...

so, aku pun dengan rasa marah dan kecewa, suruh nurse cabut drip, bayar dan balik rumah dalam kesakitan yang amat sangat....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...