Sudi-sudikanlah Untuk MengKlick Banner Di Bawah Ni... Thank You...

Tuesday 24 May 2016

Masalah dengan Allianz Life Insurance - Part 2

So, sambungan entry aku sebelum ni pasal Allianz...

Lepas je aku balik rumah dalam keadaan sakit, aku pun call pihak Allianz untuk mintak penjelasan..

At the same time aku call agent aku bagitau pasal masalah ni..

Dia kata, akn dptkan full refund semua bayaran yg aku dah buat masa rawatan sebelum warding hari tu...

Selepas beberapa minggu menunggu malangnya pihak Allianz taknak bayar..

Then, aku dah bengang aku cakap aku nak terminate je polisi aku..

Pihak Allianz come out with satu proposal dan kata kalau aku agree dgn proposal tu, suruh aku sign surat tu dan submit...

Terus terang lah aku cakap, aku dah takde hati dah nak teruskan polisi aku dgn Allianz ni..

Aku bayar bulan2 tapi bila aku perlukan GL tak dapat...

So, aku pun tak sign surat tu dan tunggu sampai due date dia (ada mention kat dalam surat tu kalau aku tak sign sampai due date tu maksudnya aku tak setuju).

Dalam surat tu jugak mentioned kalau aku tak setuju, Allianz akn pulangkan insurance cost dan polisi tu akn void...

Aku pun tunggu lah tarikh keramat tersebut...

Malangnya, sekali lagi Allianz nak kencing aku dan bagi lagi satu surat yg lebih kurang sama dengan yg sebelum ni tapi due date tu di extand kan lagi sebulan... Hangin satu badan aku....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...